Sunday, May 1, 2011

KLIBF 2011

Dah lama btol x tulis kt blog..seyesly...memg dh lme glerz x tulisz kt blog...mybe lpas nih try nk post comment lbh kerap lg kt cni..by da way, KLIBF scr rsminya dh pn tamat hri ni..pergi sne smpai 4,5 kali!Hik..hik..hik...Memg ramai! Memg sesak! Memg rasa nk pengsan! But, eppi coz dpt gak jmpe dgn favorite novelis..Dan salah satu novelis kegemaran sy ialah Kak Suraya dr JS! Beliau adalah seorang yg sangat merendah diri! Yg sangat sporting! Yg sangat baik hati! Mula-mula sy nk bertegur dgn beliau, hati ni tersnagatlah takut dan segan. Tp, bila difikir-fikir balik, kalau tak jumpa hari ni bila lagi? Nant melepas pulak, kan menyesal. So, dgn muka yg mcm berani pergilah tegur Kak Suraya... Ya Allah..beliau memang seornag yang ramah, sangat-sangat baik! Suka senyum..dan muka beliau sangat manis...Novelis yang dah ramai saya jumpa juga semuanya baik-baik belaka, tapi dengan Kak Suraya memang rasa lain. Layanan yang saya terima daripada beliau juga sangat berbeza. Biarpun pertemuan saya dengan beliau sangat singkat, tapi sampai ke ahri ni, saya masih lagi tersenyum gembira bila fikirkan balik pertemuan saya dengan beliau... Dan kalau diiznkan Allah, tahun depan, saya ingin berjumpa dengan beliau lagi....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bila debab menconteng.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree