Tuesday, February 21, 2012

CIK BAB KEMBALI LAGI!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM….~
Dah lama betul tak jenguk blog ni..Lameeeeeeee sangat!!!!! Saya menghilang lama kerana ada sebab. Sebab apa? Nanti perlahan-lahan saya akan ceritakan di masa akan datang. Tapi, bukannya nak cerita sekali gus! Slow-slow kata orang. Wahahaha…Dan kembalinya sekarang ini adalah untk mengumumkan bahawa sekembalinya saya ke sini adalah dengan membawa kelainan dan pembaharuan.
          Yelah..dah lama menghilang, lepas tu datang balik, kalau takat tunjuk benda yang sama apa faedahnya, ya tak? He..he..he..tapi, baru tak baru sangatlah..Cuma ada beberapa benda yang nak gitau kat sini.
          Antaranya ialah, lepas ni saya nak bahasakan diri saya sebagai Cik Bab. Sesuai dengan tuan punya badan! Ngeeee…~ Kemudian, …kemudian…..
…………………………………………………….
          Laaa….itu je? Itu je benda baru yang Cik Bab sibuk-sibuk sangat tadi? Hahahahaha…. Sabo2…bukan itu aje, ada banyak sebenarnya banyak benda yang Cik Bab nak kabokan, tapi, slow-slow dulu. Nanti, kalau Cik Bab cerita habih kat sini, akan datang mesti semua lupa pulak kan? Baik Cik Bab buat perlahan-lahan dulu. Slow-slow…~ tapi, bagi yang pernah baca dan peka dengan blog Cik Bab mesti sekarang ni pun diorang dah perasan kan dah ada yang lain dengan Cik Bab kan? (Cewah, perasan! Macam ada je manusia yang baca blog hina lagi hampeh macam Cik Bab punye ni..) L
          Okey, itu aje dulu. Cik Bab nak tulis itu je dulu. Nanti Cik Bab sambung lagi. Hari ni sekadar pemberitahuan yang Cik Bab dah kembali!!!!!!! Yeaaahhh!!!!
Eh, silap……
          ALHAMDULILLAH……

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bila debab menconteng.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree